یک سیستم مدیریت نوبت دهی بی‌سیم مناسب، می‌تواند راه حل بسیار ساده ای برای مدیریت صف های مشتریان شما و با انعطاف‌پذیری بیشتر و روش موثرتری ارائه کند. هم چنین این موضوع باید به طور یکپارچه در فعالیت ها و فرآیندهای روزمره سازمان شما ادغام شود.

هنگام انتخاب یک سیستم مدیریت نوبت دهی باید هم نیازها و هم امکانات فعلی خود را برای کاهش صف در نظر بگیرید، این موضوع در آینده کسب و کارتان اهمیت به سزایی دارد. شرایط برای کارمندان شما در ابتدا می تواند سخت باشد، زیرا آنها ممکن است سیستم نوبت دهی بی سیم را تهدیدی برای موقعیت شغلی خود به حساب آورند، اما درک آن چه که شما در دراز مدت به آن نیاز دارید ؛ آینده کسب و کارتان را تضمین می کند.

در این مقاله، نگاهی نزدیک‌تر به سیستم مدیریت نوبت به صورت بی‌سیم می‌اندازیم. اجازه دهید نگاهی به چند سوال بیندازیم که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا سیستم وایرلس برای شما مناسب‌تر است یا نه.

می خواهید با یک سیستم مدیریت نوبت دهی چه کاری انجام دهید؟

اگر تنها به دنبال مدیریت نوبت دهی در محل خود هستید، یک دستگاه ساده نوبت دهی برای شما می‌تواند کافی باشد. سیستم مدیریت نوبت دهی و گزارش گیری آن می تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد بازدید کنندگان خود به شما بدهد. شما می توانید از این دانش برای درک بهتر نحوه بهبود طراحی خدمات فعلی خود استفاده کنید.

برخی از اطلاعاتی که می‌توانید بدست آورید این است:

  • چند بازدید کننده وارد می‌شوند،
  • مشتریان چه مدت وقت خود را در محل کارتان صرف می‌کنند،
  • آن‌ها به چه خدمتی علاقمند هستند.
  • کارمندان شما با چه سرعتی کار میکنند.
  • و اطلاعاتی از این دست…

ترکیب کردن اطلاعات به دست آمده از سامانه گزارش گیری سیستم نوبت دهی با دیگر داده‌های عملیاتی به شما اجازه می‌دهد که بدانید چطور مدیریت نوبت دهی خود را بهبود دهید. خبر خوب این است که هر چه بیشتر از نرم‌افزار صف انتظارتان برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد محل خود استفاده کنید، در آینده مشتریان بیشتری سمت کسب و کارتان خواهند آمد.

در این بین استفاده از سامانه نظرسنجی از ارباب رجوع و گزارش های حاصل از آن دید مناسبی دربارۀ نحوۀ خدمات دهی شما به شما خواهد داد.

حال، سوال اینجاست که باید تمام اطلاعات سیستم نوبت دهی را همیشه حفظ کرد؟

این انتخاب بر اساس سیاست و استراتژی کاری شماست. در صورتی که داده های مربوط به سیستم نوبت دهی چند سال اخیر خود را آرشیو کنید، میتوانید به مراجعه به آنها و مقایسۀ گزارش های چند سال اخیر خود، تحلیل های مناسبی در مورد کسب و کار خود و همچنین کارمندان حال حاضر و کارمندان گذشته خود داشته باشید. در کل نیازی نیست نگران از بین رفتن اطلاعات مربوط به سیستم نوبت دهی خود باشید.

آیا شما هم اکنون از یک کامپیوتر، استفاده می کنید؟

سیستم‌های مدیریت نوبت دهی بی‌سیم ممکن است به شما اجازه دهند تا از کامپیوترهای موجود و وسایل دیگر استفاده کنید، و انعطاف‌پذیری لازم برای طراحی روند کار خود را به شما می‌دهد. همچنین به این معنی است که در تنظیم قسمت های مختلف سیستم نوبت دهی بی سیم باربد، نیازی نیست نگران اتصال آن‌ها به کامپیوتر اصلی یا سرور باشید. در کل سیستم نوبت دهی بی سیم باربد بدون نیاز به کامپیوتر عملکرد اصلی خود را ارائه می دهد.

آیا تغییرات در دکوراسیون برای شما مهم است؟

نکتۀ مهم این است که در سیستم نوبت دهی بی سیم باربد، دستگاه‌های متفاوتی که با سیستم‌های مدیریت نوبت دهی مرتبط هستند، نیازی نیست که با خطوط کابلی و سیم کشی به هم متصل شوند. این یک مزیت و برتری مهم برای مکانی است که به طور مداوم با خواسته‌های مشتری در حال تحول است. با استفاده از این سیستم به سخت‌افزار خود انعطاف‌پذیری لازم برای حرکت در اطراف محل خود را بدهید، می‌توانید امتحان کنید و ببینید چه نوع طراحی اتاق انتظاری بهتر عمل می‌کند. هنگامی که از سیستم های نوبت دهی بی سیم استفاده می کنید، نگرانی ای بابت تغییر در طراحی و دکوراسیون محل کار خود و اتاق انتظار مشتریان ندارید.

هزینه های تعمیر و نگهداری چقدر است؟

در مدیریت سیستم خود، شما باید برای نرم‌افزار و به روز رسانی و تعمیر و نگهداری سخت‌افزار برنامه‌ریزی کنید. استفاده از سیستم نوبت دهی مبتنی بر تکنولوژی بی‌سیم  این مزیت را دارد که هزینه‌های تعمیر و نگهداری شما را کاهش دهد. اعمال تغییرات در این سیستم ها ساده است و جابجایی و تعویض قسمت های مختلف دستگاه به دلیل عدم نیاز به کابل کشی بسیار ساده است. به این ترتیب که به راحتی میتوان بخش یا قسمت معیوب را با یک بخش نو تعویض کرد.

آیا گارانتی برای شما اهمیت دارد؟

آیا نگران هزینه های پس از خرید هر سیستمی هستید؟ در مورد سیستم های نوبت دهی بی سیم باربد نگران نباشید. این سیستم ها از هنگام نصب به مدت ۱۲ ماه شامل گارانتی تعویض (و نه تعمیر) به صورت بدون قید و شرط (بدون سوال) هستند. این مورد را می توانید به راحتی از مشتریان سابق شرکت و یا سایر همکاران و هم صنفهایتان که از سیستم نوبت دهی باربد (در مقایسه با سایر سیستم های مشابه) استفاده می کنند پرس و جو کنید. برای این منظور می توانید لیست مشتریان سیستم نوبت دهی بی سیم شرکت مهندسی باربد را مشاهده فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر مرکزی تهران به شماره ۴۲۷۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *