با افزایش استفاده ایرانیان از اینترنت استفاده از برخی از خدمات آنلاین به یک امر طبیعی مبدل شده است اما هنوز هم خدماتی وجود دارند که برای تکمیل یا دریافت این خدمات باید حضوری به برخی از مراکز و دفاتر مراجعه شود. دفاتر خدمات قضایی به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند، یکی از این مراکز هستند که نیاز به حضور فیزیکی مشتری، حتی در شرایط خاص (مانند همه گیری ویروس کرونا) نیز مردم ناچارند برای پیگیری امور خود به این دفاتر مراجعه حضوری کنند. در این شرایط استفاده از سیستم نوبت دهی شرکت مهندسی باربد در این دفاتر به خوبی حضور مشتریان و مردم را مدیریت کرده، از ایجاد هر گونه تنش بین مراجعه کنندگان با یکدیگر و حتی مراجعه کنندگان با متصدیان جلو گیری می کند و از همه مهمتر موجب رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی در مورد همه گیری کرونا می شود.

لزوم استفاده از سیستم نوبت دهی در دفاتر خدمات قضایی

واضح است که اعمال مدیریت صف در مراکزی مانند دفاتر خدمات قضایی با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند، به آسانی قابل اجرا نمی باشد. در واقع تجمع مشتریان و ارباب رجوع و حضور آن ها در دفاتر خدمات قضایی و استرس و نگرانی ای که اینگونه مشتریان دارند، کار مدیریت آنها را مشکل می کند. افرادی که به این مراکز مراجعه میکنند، همگی به گونه ای با یک مشکل قضایی روبرو هستد و همگی یک درگیری و پروندۀ حقوقی در جریان دارند که این امر بر آستانۀ تحمل این افراد تاثیر بدی می گذارد. این افراد عموماً به طور ناخواسته ای وارد یک ماجرای پر از تنش و استرس شده اند و اکنون برای پیگیری امور مربوط به این مساله مجبور به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات قضایی شده اند. به عبارت ساده تر، افرادی که به دفاتر قضایی مراجعه می کنند اعصاب و حوصلۀ بی نظمی را ندارند و وجود بی نظمی در این مراکز مانند کبریتی در یک انبار باروت عمل کرده و عواقب پر تنشی را به دنبال دارد. وای به روی که این افراد در هنگام انتظار، احساس کنند حقشان خورده شده و یا فرد دیگری به ناحق جلوتر از آنها در حال دریافت خدمات می باشد، در این شرایط کاسۀ صبر این افراد لبریز شده و ممکن است با دیگر مراجعه کنندگان و یا حتی با متصدیان دفاتر خدمات قضایی درگیر شوند.

از این رو استفاده از سیستم های نوبت دهی بی سیم شرکت مهندسی باربد در این مراکز از اهمیت دوچندانی برخوردار است. با استفاده از دستگاههای نوبت دهی، می توان انتظار داشت مراجعه کنندگان با صبر و آرامش بیشتری در انتظار دریافت خدمات باشند و از هر گونه تنشی بین مراجعه کنندگان جلو گیری خواهد شد (لینک مزایای استفاده از سیستم های نوبت دهی). در سیستم های نوبت دهی، ترتیب مراجعه افراد به خوبی مشخص شده است و مراجعه کنندگان با نظم و ترتیب به دریافت خدمات خواهند پرداخت. این مساله ضامن برقراری آرامش در محیط خواهد بود، هم برای مراجعه کنندگان و هم برای کارمندان.

برای دریافت کاتالوگ محصولات و پیش فاکتور و همچنین اطلاع از شرایط و نحوۀ پرداخت و تسهیلات در نظر گرفته شده برای دفاتر خدمات قضایی، با دفتر مرکزی شرکت مهندسی باربد به شماره ۴۲۷۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این لیست برخی از مشتریان سیستم نوبت دهی باربد را در این بخش می توانید مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *