استند دو کلیده

تصور بسیاری از افراد و یا کسب و کارهایی که با ارباب رجوع سروکار دارند این است که تنها بانک‌ها و موسسات مالی نیاز به دستگاه نوبت دهی حضوری دارند در حالیکه بسیاری از این کسب و کارهای کوچک و بزرگ با صف مواجه می‌باشند.

در حالیکه مشتریان کسب و کارهایی مثل آرایشگاه‌ها، نانوایی‌ها، مشاور املاک، صرافی ها، کلینیک‌های زیبایی و درمانی و از این قبیل بطور حضوری مراجعه می‌نمایند و در اکثر موارد ارباب رجوع منتظر می‌ایستند و مدام به ساعت خود نگاه می‌کنند. احساس اضطراب دارند و به نظرشان زمان به کندی می‌گذرد و در برخی موارد احساس می‌کنند احترام به حق تقدم آنها گذاشته نشده است.

شرکت مهندسی باربد به عنوان اولین تولیدکننده دستگاه‌های نوبت‌دهی بی‌سیم در ایران، برای این نوع از کسب و کارها، سیستم نوبت‌دهی دیواری و یا رومیزی خود را پیشنهاد می‌کند.

یکی از این سیستم‌های نوبت‌دهی دیواری، سیستم نوبت دهی رومیزی، دستگاه نوبت‌دهی بی‌سیم دو صف می‌باشد. همانطور که در تصویر می‌بینید این دستگاه بسیار کوچک می باشد. این دستگاه به دلیل طراحی ظاهری بی نظیر و قیمت مناسب توجه بسیاری از صاحبان این کسب و کارها را که فضای مناسب برای استندهای ایستاده ندارند و یا فقط یک یا دو صف دارند را به خود جلب کرده است.

 تاکنون شرکت مهندسی باربد مفتخر است بسیاری از صرافی‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر خدمات قضایی، ادارات پست، ادارات مالیاتی، بیمه ها، شرکت‌های تضامنی، نانوایی‌ها، بستنی فروشی‌ها، فروشگاه‌ها و غیره این دستگاه نوبت‌دهی بی‌سیم باربد را برای نظم بخشیدن و کنترل ازدحام جمعیت در ساعات شلوغی خود تهیه کرده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *