بانک آینده به عنوان یکی از بانک‌های تجاری خصوصی از سال ۱۳۹۴ با ۲۰۴ شعبه در سراسر کشور مشغول فعالیت می‌باشد. بانک آینده در تلاش است با اتخاذ راهبرد حضور موثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری به فعالیت خود ادامه و آن را گسترش دهد. در همین راستا، بانک آینده در جهت ارتقا کیفیت ارائه خدمات به مشتریان خود که به صورت حضوری مراجعه می‌کنند و همچنین مدیریت صف‌های طولانی که مشتریان به دلیل مراجعات مختلف بانکی اعم از دریافت و پرداخت وجه، افتتاح حساب، دریافت تسهیلات و … راه‌اندازی سیستم‌های نوبت‌دهی را در شعبات خود در اولویت امر قرار داد که به موجب آن، نحوه عملکرد مشتریان و کارکنان خود را تحت تاثیر قرار داده است.

شرکت دانش‌بنیان مهندسی باربد مفتخر است که از سال ۱۳۹۶ با بانک آینده در خصوص نصب و پشتیبانی سیستم‌های نوبت‌دهی، نرم افزار مدیریت شعبه به همراه گزارش‌گیری، سامانه‌ی یکپارچه مدیریت و گزارشگیری تحت وب، سامانه‌ی نوبت‌دهی  پیامکی و همچنین اپلیکیشن نوبت‌دهی موبایلی همکاری دارد.

سیستم‌های نوبت‌دهی بی سیم باربد، با توجه به ارتباط بی سیم کلیۀ تجهیزات، به هرگونه سیم کشی، داکت کشی و تغییر در دکوراسیون را نیاز ندارند و همچنین نصب سریع و آسان آن علاوه بر مزیت‌های فنی (جهت مشاهده مزایای سیستم‌های نوبت‌دهی باربد کلیک نمایید) باعث شده است که بانک آینده بسیاری از شعبات خود را به دستگاه‌های نوبت دهی باربد تجهیز نماید.

در سال‌های اخیر بسیاری از ارگان‌های دولتی و بانک‌های خصوصی و دولتی جزو مشتریان سیستم‌های نوبت‌دهی بی‌سیم باربد می‌باشند و ما در جهت رضایت مشتریان خود، تلاش نموده ایم محصولات و خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه نماییم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *