آیا شما کاملا مطمئن هستید که همه چیز در سیستم نوبت دهی که استفاده می کنید، تحت کنترل است؟ آیا می دانید سیستم های نوبت دهی ناکارآمد سبب از دست دادن مشتری وفادار می شوند.

به عنوان مثال، کسب و کارهای کوچک مانند پزشکان و دیگر ارائه دهندگان خدمات پزشکی ممکن است به دلیل استفاده از سیستم‌های نوبت دهی منسوخ انسجام عملکرد خود را به خطر بیاندازند و بیماران جدید و موجود را از دست بدهند.

چرا سیستم نوبت دهی اینقدر مهم است؟

در مورد این موضع فکر کنید: در جامعه امروز، مردم انتظار دارند همه چیز را از طریق سیستم هوشمند انجام دهند. آن‌ها پرواز می‌کنند، بلیط‌هایی برای دیدن کنسرت‌ها و فیلم‌ها خریداری می‌کنند، و این افراد حتی از رستوران‌های به صورت آنلاین غذا سفارش می‌دهند. چرا نباید آن‌ها دسترسی راحت به یک سیستم نوبت دهی به روز برای ملاقات با پزشک خانوادگی، دندان‌پزشک و فیزیوتراپ یا … داشته باشند؟

شما وقتی وارد مکانی همچون مطب دکتر می شود، تعداد بیماران را شمارش می کنید و شلوغی بیش از حد مطب شما را نگران خواهد کرد. در بین مشتریان و بیماران مطب برخی حتی ممکن است با یک تماس تلفنی نوبت ملاقات خود را رزرو کرده باشند که این مساله به پیچیدگی امر نوبت دهی می افزاید.. تحقیقات نشان می‌دهند که سیستم نوبت دهی کارآ در اینگونه محیط ها راهی برای آینده و افزایش آرامش محیط است.

حال اگر در چنین محیط شلوغی، از سیستم های نوبت دهی ناکارآمد استفاده شود، این سیستم ها نه تنها کمکی به بهبود شرایط محیطی نمیکنند، بلکه با عملکرد ضعیف خود باعث سلب اطمینان مشتریان نیز می شوند. شرکت مهندسی باربد، با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه طراحی و تولید سیستم های نوبت دهی بی سیم، آماده ارائه هر گونه خدمات و مشاوره به اصناف مختلف است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تماس شرکت به شماره ۴۲۷۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *