چرا بیمارستان‌ها به سیستم نوبت‌دهی بی‌سیم باربد جهت نوبت‌دهی حضوری نیاز دارند؟

پذیرش یکی از بخش‌های مهم بیمارستان‌ها می باشد چرا که در این بخش ارتباط بین بیمار و درخواست او با بیمارستان آغاز می‌شود. عمده‌ترین مشکلات بیماران هنگام پذیرش، تعداد زیاد بیماران بصورت همزمان، معطل شدن بیماران و مشکلاتی از این دست می باشد. سیستم نوبت‌دهی بی‌سیم باربد با توجه به نیاز و نوع عملکرد بیمارستان فرآیند نوبت‌دهی به بیماران را تسهیل می کند و بیمار یا همراهان بیمار میتوانند با حضور در بیمارستان و مراجعه به دستگاه نوبت‌دهی اقدام به اخذ نوبت جهت پذیرش و ویزیت نمایند. مزایای استفاده از دستگاه نوبت‌دهی بی‌سیم باربد، کاربری آسان، عدم نیاز به سیم‌کشی و کامپیوتر، وابستگی کم به وسایل الکترونیکی، پرداخت هزینه بصورت حضوری، عدم نیاز به دانش الکترونیکی، امکان انتقال نوبت بیمار به بخش مربوطه، عدم تضیع نوبت بیمار و … می‌باشد.
شرکت باربد تاکنون با بسیاری از درمانگاه‌ها و بیمارستان مطرح دولتی و خصوصی در سراسر ایران همکاری داشته است که می‌توان به بیمارستان میلاد، بیمارستان پارس رشت، ترتیا، کوثر، درمانگاه بیمارستان ولیعصر و … اشاره نمود. برای مشاهده خلاصه مشتریان شرکت مهندسی باربد، کلیک کنید.
بیمارستان‌ها میتوانند برای بخش‌های مختلف خود اعم از داروخانه، درمانگاه، آزمایشگاه و … از دستگاه‌های نوبت‌دهی بی‌سیم باربد استفاده نمایند. شرکت باربد با تولید انواع دستگاه‌های نوبت‌‌دهی سعی بر آن داشته است تا بتواند در تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی بیمارستان‌های و درمانگاه‌ها به بیماران خود نقش بسزایی را ایفا نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *